Leandra Stroosnijder, head of marketing Benelux: “Tarkett heeft een schat aan informatie op het gebied van innovaties, design en duurzaamheid. Ik kijk er naar uit om samen met mijn team deze informatie om te zetten in verhalen en Tarkett op de kaart te zetten. Het gaat dan om onze innovatieve vloeroplossingen voor verschillende segmenten en zeker ook het pionierswerk dat Tarkett doet op het gebied van materiaalhergebruik, de bijdrage aan duurzaam bouwen en vloeren recyclen.”
Waardevolle toevoeging Tarkett
“We hebben voor Leandra Stroosnijder gekozen vanwege haar internationale profiel en veelzijdige ervaring in internationale, product- en segmentmarketingfuncties. Met ruime ervaring in een vergelijkbare branche is ze in staat om op alle niveaus binnen de organisatie effectief te communiceren en te verbinden. Haar aandacht voor zowel het individu als het team, gecombineerd met nieuwsgierigheid, ondernemerschap, gestructureerde aanpak en strategisch inzicht, maken haar een waardevolle toevoeging met een senior perspectief”, aldus Ernst van de Weerd, general manager Benelux.