Aime Té nieuwe naam voor meubelmerk Marmeren Tafels

Actueel
‹ Terug naar overzicht
Geplaatst op:
Meubelplatform ‘Marmeren Tafels’ van Menno Pijpers, Kaj Gorgels en Roy Oosterbaan, heeft het afgelopen jaar een groei van 650 procent gerealiseerd. Ook op de buitenlandse markt heeft het merk naam gemaakt. Vanwege deze (internationale) groei is er voor de nieuwe merknaam Aime Té gekozen.

 

Met de transitie naar Aime Té worden dit jaar nieuwe productcategorieën toegevoegd als banken, nieuwe tafels (van andere materialen dan marmer), en een substantiële uitbreiding in de categorie stoelen. Alles wordt volledig in eigen ontwerp gecreëerd; Natural luxury, made to Last. De collectie van het platform moet een onderscheidende prijs-kwaliteitverhouding bieden.

Influencermarketing belangrijk voor Aime Té

Aime Té innoveert door middel van een sterke positie op de online markt, zonder retailverkoop. Daarnaast is influencermarketing, onder leiding van mediapersoonlijkheid Kaj Gorgels, van groot belang voor de nog jonge onderneming. “Vanuit mijn vakgebied heb ik geleerd wat de impact van persoonlijke mening en smaak kan zijn. Om die reden wilde ik meer gaan ondernemen en logische connecties maken binnen zakelijke verbanden. Influencermarketing is onontbeerlijk binnen een strategie anno 2021.”

Groei in Duitsland

Een ander gedeelte van de groei is toe te kennen aan Duitsland, waar het bedrijf de strategie ook in 2021 blijft implementeren. Cco Menno Pijpers: “Door onze sterke positie als pure ‘onlineplayer’ is de drempel lager om over de grens te verkopen en succes te boeken. Bij een expansie als deze hoort dan ook een internationale merknaam en -strategie.”

De website Pi-online biedt actualiteit voor professionals uit de architectuur- en interieurbranche. De rubriek Projecten biedt beschrijvingen van onlangs gerealiseerde gebouwontwerpen.